.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور
خونه‌به‌خونه در خانه شکست خورد
تیم خونه‌به‌خونه مازندران نتوانست در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال در خانه امتیازی کسب کند و فجر سپاسی شیراز با به ثمر رساندن دو گل در دقایق پایانی بازی، سه امتیاز شیرین این بازی را به‌دست آورد.

به گزارش شمال نیوز، هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز با انجام چند دیدار دنبال شد و در یکی از این دیدارها، تیم خونه‌به‌خونه مازندران میزبان فجرسپاسی شیراز بود.

شاگردان جواد نکونام که این روزها از وضعیت خوب تیمی بهره‌مند هستند درحالی میزبان شیرازی‌ها بودند که مهرداد کفشگری را نیز بر روی نیمکت خود داشتند.

این بازیکن که سابقه بازی در تیم پرسپولیس تهران را هم در کارنامه دارد به یاد مرحوم هادی نوروزی، پیراهن شماره 24 را بر تن می‌کند.

بازی تا دقیقه 15 متعادل بود و دو تیم بیشتر مشغول محک زدن همدیگر بودند تا اینکه در دقیقه 19 بازی تیم خونه‌به‌خونه با پاس روح الله باقری و شوت مهدی خیری به گل رسید ولی داور معتقد بود باقری بعد از خروج توپ از زمین به توپ رسید و گل مردود شد.

در ادامه شاگردان نکونام فشار حملات خود را بیشتر کردند و در دقیقه 22 بازی، مهدی خیری از جناح راست میدان سانتر کرد و باقری با یک ضربه قیچی برگردون میزبانی را در حق شیرازی‌ها تمام کرد و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مازندرانی به پایان رسید و دو تیم با همین نتیجه وارد رخت‌کن شدند.

تیم خونه به خونه امروز در حالی مقابل فجر سپاسی قرار گرفت که حمید کاظمی، مجتبی رمضانی و وفا هخامنش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

هرچه که به دقایق پایانی بازی نزدیک‌تر می‌شدیم تیم فجرسپاسی شیراز ، عطشش برای جبران گل خورده بیشتر می‌شد تا اینکه در دقیقه 89 داور بازی، خطای بازیکن خونه‌به‌خونه را در محوطه جریمه پنالتی اعلام کرد و تیم مهمان توانست از روی نقطه پنالتی توسط شاهین مجیدی گل تساوی را در ورزشگاه هفت تیر به ثمر برساند.

داور چهارم بعد از پایان 90 دقیقه بازی، پنج دقیقه وقت اضافه منظور کرد و همین فرصت کافی بود تا تیم شیرازی از روی یک ضد حمله به گل دوم خود دست یابند.

تیم خونه‌به‌خونه مازندران نتوانست در خانه امتیازی کسب کند و فجر سپاسی شیراز با به ثمر رساندن دو گل در دقایق پایانی بازی، سه امتیاز شیرین این بازی را به‌دست آورد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.